Call Us Call Us Call Us zadzwoń do nas +48 722 271 270 Call UsWysłać wiadomość > member
 
 
 

Często Zadawane Pytania


 


 

Zamówienia


 

Czy mogę zmodyfikować zamówienie?

Modyfikacja zamówienia po jego złożeniu jest możliwa. Prosimy o kontakt z naszym biurem telefonicznie pod numerem: 0031-527-261216 lub wysłanie e-maila na adres: info@agrokoop.pl.


 

Czy mogę anulować zamówienie?

Anulowanie zamówienia jest możliwe. W przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 0031-527-261216.


 

Co powinienem zrobić, jeśli moje zamówienie jest nieprawidłowe?

Jeśli wystąpił problem z Twoim zamówieniem (np. nie dostarczono wybranego przedmiotu), prosimy o kontakt z naszym biurem pod numerem: 0031-527-261216.


 

Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Tak. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie drogą mailową w ciągu kilku minut.


 

Co powinienem zrobić, jeśli złożyłem zamówienie, a nie otrzymałem jeszcze potwierdzenia?

Po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać potwierdzenie drogą mailową w ciągu kilku minut. Jeśli nie otrzymasz go w ciągu kilku godzin, prosimy sprawdź folder ze spamem. Istnieje możliwość, że nasze potwierdzenie właśnie tam utknęło. Możesz także skontaktować się z nami pod numerem: 0031-527-261216 lub adresem mailowym: info@agrokoop.pl.


 

Gdzie mogę zobaczyć historię moich zamówień?

Jeśli jesteś zalogowany, znajdziesz link do historii zamówień powyżej menu kategorii na stronie.


 

Czy zostanę obciążony dwukrotnie za wysyłkę, jeśli złożę dwa zamówienia tego samego dnia?

Każde zamówienie jest przetwarzane oddzielnie. Jeśli złożysz kolejne zamówienie w tym samym dniu, zostaniesz obciążony odpowiednimi opłatami za wysyłkę. Jeśli Twoje zamówienie przekracza 100 €, koszty wysyłki są darmowe! Chyba że wskazano inaczej, uwzględniając rozmiar i wagę.


 


 


 

Płatności


 

Jak mogę dokonać płatności?

Możesz opłacić zamówienie online korzystając z wybranej opcji płatności takich jak: iDEAL, PayPal, karty kredytowej lub przelewu bankowego. Jeśli masz konto, możesz płacić na konto. Prosimy pamiętać, że zamówienie jest wysyłane dopiero po otrzymaniu przez nas pełnej zapłaty.


 

Dostawa


 

Czy dostarczacie poza Polskę?

Tak, dostarczamy części z dostawą do dowolnego miejsca na świecie.


 

Kiedy zostanie dostarczone moje zamówienie?

Jeśli płatność zostanie zaksięgowana danego dnia, przed godziną 12:00, zamówienie zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia. Czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach, czas dostawy może ulec wydłużeniu.


 

Czy muszę podpisać potwierdzenie odbioru przesyłki?

Tak, musisz podpisać potwierdzenie odbioru każdej przesyłki.


 

Kto dostarczy moje zamówienie?

Agrokoop - Koop van der Wal współpracuje z godnymi zaufania firmami kurierskimi, realizując dostawy przez TNT lub DHL.


 

Co się stanie z moim zamówieniem, jeśli mnie nie ma w domu?

Jeśli nie ma Cię w domu podczas pierwszej próby dostawy, kurier podejmie próbę dostarczenia następnego dnia.


 

Czy są opłaty za dostawę?

Szczegółowe informacje na temat wysokości opłat za dostawę znajdziesz w części „koszty wysyłki”. Dla bardzo dużych i/lub ciężkich przesyłek mogą obowiązywać dodatkowe opłaty, o których zostaniesz wcześniej poinformowany.


 

Co mam zrobić, jeśli moja przesyłka jest uszkodzona, niekompletna lub niewłaściwa?

W takich przypadkach prosimy o kontakt, wysyłając zgłoszenie na adres mailowy: info@koopvanderwal.com lub telefonicznie pod numerem: 0031-527-261216. Otrzymasz formularz zwrotu. Będziemy wdzięczni, jeśli wypełnisz go kompletnie i dołączysz zdjęcia, a następnie odeślesz go drogą mailową na adres: info@agrokoop.pl


 


 

Zwroty


 

Co mam zrobić, jeśli chcę zwrócić produkt?

Jeśli chcesz zwrócić swoje zamówienie, w całości lub części, prosimy o wysłanie go na poniższy adres:


 

Agrokoop - Koop van der Wal

Magazijn/retour

Het Rister 3

8314 RD Bant

Holandia.


 

Istotna informacja: Koszty zwrotu zamówienia w całości pokrywane są przez klienta i również klient ponosi odpowiedzialności za właściwe zabezpieczenie przesyłki zwrotnej. Prosimy o dołączenie do paczki paragonu i innych niezbędnych informacji.


 

Inne pytania


 

Czy muszę posiadać konto klienta, aby składać zamówienia?

Nie, możesz także składać zamówienia jako gość.


 

Czy podane ceny uwzględniają podatek VAT, czy nie?

Nie. Wszystkie wyświetlane ceny są podane w kwotach netto, czyli nie uwzględniają podatku VAT, chyba że wskazano inaczej. Jeśli chcesz zobaczyć całkowitą wartość swojego zamówienia, uwzględniającą VAT, przejdź do koszyka.


 

Jak mogę zaktualizować moje dane adresowe?

Możesz zaktualizować swoje dane adresowe w ustawieniach konta. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nami.


 

Jak mogę zmienić swoje hasło?

Możesz zmienić swoje hasło w ustawieniach konta.


 

Jak mogę złożyć reklamację?

Jeśli jesteś niezadowolony z naszych usług, prosimy o wysłanie e-maila na adres: info@agrokoop.pl wraz z numerem zamówienia. Zajmiemy się Twoją reklamacją z szacunkiem i odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.


 

Jeśli masz więcej pytań, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 0031-527-261216 lub wysłania zapytania na adres e-mail: info@agrokoop.pl

 



eCommerce website design by dmac media